سایت دانشجویی

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
logo
ایده 1 جالب برای تولید محتوای بازی های ویدیویی 2022(برای کامپیوتر)

با سلام و وقت بخیر دوستان عزیز مجموعه سایت های برنامه نویسی کمانگیرنت، امروز میخواهم یک ایده ی جالب برای تولید محتوای با بازی های ویدیویی با کم ترین امکانات و بیشترین بازدهی طبق تجربه هایی شخصی خودم کسب کردم و نه طبق آموزش های نادرست سایت ها و ویدیو هایی که تبلیغات انجام میدهند نیست.

برای تولید محتوا، باید یک سری وسایل داشته باشید که من در نظر میگیرم شما وسایل اولیه رو دارید، حد عقل وسایل یک سیستم معمولی با اینترنت معمولی حد عقل 4 مگ و کارت گرافیک خیلی ضعیف؛ وقت شما و در صورت امکان یک میکروفون برای صدا.

پردازنده شما حد عقل باید یک برنامه ی ریکورد رو جواب بده مثل bandicam یک برنامه ی ساده هم حجم ویدیو ها کم باشه و هم سرعت سیستم رو پایین نیاره و هم کار کردن باهاش ساده باشه، و نیاز به آموزش هم نداشته باشد.

تا این جا اگر این امکانات را دارید نیاز به یک برنامه ی کم حجم کردن فیلم برای آپلود نت کم تر بخواد و هم زمان آپلود پایین بیاد، اگر به هر دلیلی برق ها قظع شد، نت قطع شد، وسط آپلود به اروری بر خوردید زیاد لطمه مالی و زمانی رو برای شما نداشته باشد.

دانلود بازی کانتر 1.6 آنلاین را دانلود میکنید، نصب میکنید؛ این اولین گام هست، برای آنلاین بازی کردن فقط به کانتر 1.6 کافی نیست باید برنامه ی sxe هم دانلود کنید و نصب کنید(برنامه ی ضد تقلب برای بازی آنلاین کانتر).

در حین بازی کردن باید قبلش برنامه ی sxe  را نصب کنید و اجرا کنید، بعد بازی کانتر را اجرا کنید تا بدون مشکل به سرور های کانتر وصل شوید، بدون برنامه ی sxe امکان وصل شدن به سرور های کانتر آنلاین وجود ندارد؛ اگر هم هست من تست نکردم (: .

یکی از برنامه های ضبط کردن از مانیتور را نصب و اجرا کنید، باید در نظر داشته باشید برنامه ای اجرا کنید که با سیستم های ضعیف هم همخوانی داشته باشد، بعضی از برنامه ها از cpu  یا ram  استفاده میکنند بستگی به سیستم های خودتون نصب کنید.

خود من با این که سیستم میانرده دارم باز از برنامه های سبک استفاده میکنم تا هم فشاری به سیستم نیاد و هم سرعت بالایی و کارایی داشته باشد.

برنامه هایی هستن که خیلی خوبن ولی مشکلی که دارند این هست که باید مانیتور دوم داشت مثل برنامه ی bandicam ولی در حالت game mod راحت با زدن دکمه f12 بستگی به نوع تنظیمات شخصی میتوانید start & stop را بزنید.

بعد ضبط کردن از بازی خود باید با برنامه های کم کردن حجم video، حجم چند گیگی record را به زیر 100 مگ برسانید، برای همین میگم باید حجم ویدیو را کم کنید.

بهترین روش طبق گفته دوست خوبم آقای دکتر امیر محمد شهسوارانی ارسال فایل در فضای ابری خود و کم حجم کردن داخل برنامه هست، با کم ترین زمان و بهترین کیفیت، بدون افت کیفیت فایل های چند گیگی (10 گیگ به بالا) را خیلی راحت به زیر 100 مگ برسونید.

فقط خرج و زمانش 200 مگ هست یک بار آپلود و فایل خروجی رو ذخیره کنید و در شبکه های اجتماعی ویدیویی آپلود کنید، فکر نکنم برنامه ای بهتر از تلگرام باشد، اگر هم باشد با سیستم های ضعیف ارزش کار کردن ندارد، فشار زیادی به کامپیوتر وارد میکند.

یک گوشی پایین رده از  زیر 4 میلیون، پردازنده هاشون از کامپیوتر های میانرده هم بالاتره؛ تازه زبان برنامه نویسی موبایل (جاوا) از برنامه هایی که با پایتون نوشته شنده اند، 25 برابر سریع تر هستند.

بهترین بازدهی برای تولید محتوا به نظر من آپارات هست، ( طبق آخرین قوانین کسب درآمد از آپارات باید ویدیو حین بازی هم در ویدیو باشد) برای حل این مشکل هم میشه بز برنامه ی Droidcam، برنامه های دیگری هم هست ولی با با این برنامه کار کردم، راحت ساده و امکان وصل کردن گوشی موبایل با کابل به سیستم هم هست.

  1. دانلود برنامه برای موبایل و کامپیوتر.
  2. نصب برنامه ها روی هر دو دیوایس.
  3. اجرا کردن روی هر دو دیوایس.
  4. وصل کردن دو دیوایس تلفن همراه و رایانه شخصی به هم (1.با استفاده از روتر)، (2.با استفاده از کابل).

در حین record داخل تنظیمات برنامه ها یک قسمت هست میتوانید، وبکم را اضافه کنید، اگر وب کم داشته باشید این قسمت بالا را نمیخواد انجام دهید، فقط وارد تنظیمات شوید.

اگر امکان تصویر برداری از خودتون را ندارید میتوانید طبق قوانین آپارات میتوانید به عنوان تبلیغات و باز نشر دهنده باشید ولی زمان رسیدن به مانی تایمز تولید محتوا خیلی راحت تره.

من خودم از اینستاگرام استفاده نمیکنم چون وقت و اینترنت زیاد اسفاده میشود، ولی اگر شما میخواهید تولید محتوا کنید در پست بعدی براتون توضیح کامل میدم، خودش در یک پست جدا هست.

مهم ترین بخش تولید محتوا انتخاب تیتر و توضیحات و هشتک مناسب هست، برای شروع نیازی نیست حرفه ای شروع کنید به مرور زمان با نرم افزار های ادیت، تولید محتوا بهتر و ... را یاد میگیرید.

باید هر روز ویدیو های خودتون را آپلود کنید، به مرور زمان که حرفه ای تر شدید میتوانید با یاد گیری فتوشاپ بتر های جذاب، بیننده پسندی تولید کنید برای بالا بردن بازدید استفاده کنید.

روش بعدی تولید محتوا با اسفاده از سایت هست میتوانید در اینجا پست اول منو بخونید، پیشنهاد من ترکیبی کار کردن است؛ اگر واقعا وقت دارید و دوست دارید با گیم کسب درآمد کنید شروع کنید با خود بازی و فروش آیتم تا حالا کسی پولدار نشده ولی با اسفاده از تولید محتوا میشود کسب درآمد داشت.

خود من در اولین پست های تولید محتوا عالی عمل نمیکنم ولی به مرور زمان سعی در بهتر شدن کارم میکنم.

الا دنیا به سمتی داره میره از لحاظ سئو و بیننده دنبال محتوا جدید هستن نه محتوا تکراری و کپی، چیز جدید خلق کنید همه دوست دارند.

نویسنده یوسف لایقی مهربانی.


۴۱۰ کاربر این مطلب را دیده اند و تعداد کل بازدید ها از این پست : ۴۲۶
موافقین۱ مخالفین۰
برچسب ها : , , , , , ,

admin

جمعه, ۴ شهریور ۱۴۰۱، ۰۹:۵۲ ب.ظ

دسته: کسب درآمد , تولیذ محتوا ,

نظرات
نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی