سایت دانشجویی

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
logo
آولین قدم با وبلاگ نویسی و شروع نوشتن با بلاگفا در سال 2022

سلام دوستان حالتون چه طوره، امیدوارم که حالتون خوب باشه، امروز میخواهم با یک محتوای آموزنده ی ساخت وبلاگ و آموزش وبلاگ نوسی برای تازه کاران را به شما یاد بدم، اونم با آخرین آمار فعال وبلاگدهی ها در سال 2022.

 

سیستم وبلاگدهی بلاگفا یکی از قدیمی ترین سیستم های وبلاگدهی در ایران میشه گفت هست که با سیستم مدیریت ساده، بدون پیچیدگی، با حد عقل 10 دقیقه کار کردن با مدیریت پنل کامل میتوانید به کل مدیریت سایت آشنایی پیدا کنید.

بلاگفا در سال 1383 شروع به کار کرده است و میشه گفت یکی از بهترین سیستم های وبلاگ دهی فارسی میباشد، این سایت هنوز هم طرفداران خودش را دارند و افراد بسیاری هم هستند که جدیدا به جمع وبلاگ نویسان پیوسته اند.

الا بیشتر طراحان سایت و وبلاگ دهی های قدیمی و جدید اسم پر افتخار بلاگفارا میشناسند، سیستم وبلاگدهی بلاگفا بر پایه زبان برنامه نویسی asp.net نوشته شده است.

بلاگ فا یک سیستم وبلاگ دهی رایگان میباشد با یک ایمیل به راحتی میتوان در این سایت ثبت نام کرده و بعد از ثبت و ورد شروع به نوشتن مطالب در وبلاگ خود کنید.

شاید سیستم وبلاگدهی بلاگفا به طور کامل تمامی نیاز های مارا برطرف نکند ولی میشه به عنوان یک سیات ساده و راحت برای شروع به کار خودمان ازش استفاده کنیم.

یکی دیگه از مزایای استفاده از سیستم وبلاگدهی بلاگفا طراحی ساده و راحت قالب برای سایت خودمون هست، بیشتر قالب دهی های رایگان و پولی سایت ها برای سیستم وبلاگدهی بلاگفا قالب دارند.

طراح قالب های وبلاگدهی اول برای بلاگفا قالب را طراحی میکنند و بعد به ترتیب سختی تگ ها و قابلیت های وبلاگدهی های دیگه  قالب را به یک سیستم دیگه تبدیل میکنند.

شما بعد ثبت نام در قسمت انتخاب قالب بین قالب های رایگانی که داخل مخزن بلاگ فا هستند انتخاب میکنید یا با داشتن کد های قالب آن را دستی در سایت وارد میکنید.

گام سوم شما باید آواتار خود را در قسمت تنظیمات انتخاب کنید، بعد انتخاب تنها کار شروع به فعالیت می ماند ولی من پیشنهاد میکنم که اول یک دامنه برای خود خریداری کنید تا در صورت انتقال یا بسته شدن بلاگ فا زحمات شما هدر نرود.

تا الا بلاگفا به فعالیت خود ادامه داده است ولی ممکن هست در آینده دور نه نزدیک سیستم وبلاگفا هم مثل بقیه سایت از جمله میهن بلاگ از دسترس عموم آزاد و دیگر ارائه خدمات به مشتریان ندهد.

به بخش نوشتن میروید و بر روی نوشته پست جدید کلیک میکنید، یک نام برای پست خود انتخاب میکند، قسمتی را مینویسید، بر روید ادامه مطالب میزنید.

بیشتر متن را در ادامه مطالب مینویسید، در بخش کلمات کیلیدی؛ کلمات مرتبط به پست خود را وارد کرده، این کار برای SEO سایت هست.

پیشنهاد میشود قبل از این ها برای مطالبی که مینویسید دسته بندی وارد کنید تا بیننده بتواند با دسته بندی در سایت سرچ کند ولی برای شروع کار این کار لازم نیست، بعدا میتوانید این کار را با ویرایش مطلب انجام دهد.

تبریک میگم شما اول نوشته خود را در سایت خودتون قرار دادید.

 

در قسمت بعد آموزش نوشتن و کار کردن با بخش پست بلاگفا را یاد میدم، سایت ما در بلاگفا ممنون میشیم دنبال کنید.


۳۵۸ کاربر این مطلب را دیده اند و تعداد کل بازدید ها از این پست : ۳۷۲
موافقین۱ مخالفین۰
برچسب ها : , , , , , , ,

admin

يكشنبه, ۲۰ شهریور ۱۴۰۱، ۰۶:۰۱ ب.ظ

دسته: آموزش وبلاگ نویسی , تولیذ محتوا ,

نظرات
نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی