سایت دانشجویی

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
logo
تبریک روز برنامه نویس در سال 1401

سلام دوستان همیشگی محموعه سایت های برنامه نویسی کمانگیرنت، امروز روز جهانی برنامه نویس هست، این روز را به تمامی برنامه نویس های دنیا تبریک میگم....

هرساله 256 روز را مطابق با 13 سپتامبر (12 سپتامبر سال های کبیسه ای) روز جهانی برنامه نویس نام گذاری کرده اند؛ عدد 256 بزرگ ترین توان عدد 2 و کوچیک تر از 365 (تعداد اعدادی هست که میتوان در یک بایت دید.

در سیستم دو دویی کامپیوتر تعداد اعدادی که در یک بایت جا ویشود 256 است و عدد 2356 به صورت کلی برای برنامه نویس ها و مهندسان گامپیوتر عددی آشنا هست.

برنامه نویس کیست؟

به کسی که کد های کامپیوتر را میفهمد و با استفاده از کد های از قبل نوشته شده، دستوری را به زبان ماشین یا کامپیوتر میفهماند و در روز حد عقل 1 ساعت وقت خود را برای کد زدن صرف میکند، برنامه نویس می نامند.

چگونه میتوان برنامه نویس شد؟

شما میتوانید با دیدن دوره های آموزشی، کتاب یا کلاس های آموزش برنامه نویسی شروع به برنامه نویسی کنید، صرفا جهت اطلاع با تحصیل در رشته های منهدسی کامپیوتری و IT و... شما برنامه نویس نمیشوید، باید تلاش و پشت کار و از همه مهم تر تمرین بسیار داشته باشید.

یکی از بهترین روش ها دیدن ویدیو آموزش برنامه نویسی در یوتیوب، آپارات و سایت های آموزش محور هست، شما حتما نباید هزینه های بسیاری برای آموزش کنید، بیشتر ویدیو های رایگان در یوتیوب میتونه بهتر از کلاس های آموزشی بیرون به شما کمک کنه تا برنامه نویس شوید.

سیستم خیلی عالی هم برای برنامه نویسی لازم نیست، درسته بعضی از زبان ها برای یادگیری نیاز به رندر کردن دارند ولی پیشنهاد میکنم با کار های ساده و زبان های ساده تر شروع کنید تا در آینده بتوانید با درآمدی که به دست می آورید سیستم های قوی تری تهیه کنید.

کانال های تلگرامی درسته بسیاری از آموزش های آن قانون کپی رایت را رعایت نمیکند ولی میتونه منبع خوبی باشد، من پیشنهاد میکنم دوره رایگان یوتیوب را ببینید تا قانون کپی رایت را زیر پا بزارید.

اول از همه برنامه نویس باید فرهنگ برنامه نویسی و برنامه نویس بودن را یاد بگیرد بعد به سراع برنامه نویسی برد، ما مهندس کامپیوتر زیاد داریم ولی کسی که بتواند برنامه ای تولید کند کم.

شعار معروف گروه برنامه نویسی هیلتون : مهندس کامپیوتری که برنامه نویسی نداند مانند سربازی هست که اصلحه ندارد.

برنامه نویس روزت مبارک دوستت دارم....


۳۷۱ کاربر این مطلب را دیده اند و تعداد کل بازدید ها از این پست : ۳۸۷
موافقین۱ مخالفین۰
برچسب ها : , , , , , , , ,

admin

سه شنبه, ۲۲ شهریور ۱۴۰۱، ۰۵:۱۶ ب.ظ

دسته: روز های مهم ,

نظرات
نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی